Edytor animacji

  • Status Zakończone
  • Procent zaawansowania:
    100%
  • Typ zgłoszenia Nowa funkcja
  • Kategoria Edytor akcji
  • Przydzielone do
    froniu1
  • Samochód All
  • Ważkość Niska
  • Priorytet Normalny
  • Rozpoznane w wersji 1.0
  • Do realizacji w wersji Nie zdecydowano
  • Do realizacji do dnia Nie zdecydowano
  • Głosy
  • Prywatne
Przydzielony do projektu: Edytor animacji
Zgłoszone przez LWPM - 26.03.2019
Ostatnio edytował LWPM - 16.08.2019

FS#300 - Możliwość odtwaraznia różnych dźwięków

Kiedyś pisałem Ci o tym.
Nie będę tego robił w module (szkoda miejsca na to)
a można to bez problemu zrobić akcją:

poniżej dokumentacja jaką znalazłem:

LSCAN: 275#AABBCCDDEE

AA - 3C - głośno, inne - cicho (indeks dźwięku)
BB - rodzaj dźwięki: 03, 04, 05, 06, 07 (być może inne?)
CC - czas pomiędzy dźwiękami (w 1/100s)
DD - ilość powtórzeń
EE - wypełnienie sygnału (w %*100/255)

276#, 277#, 27A#, 27D#, 27F#, 280#, 281#, 283#, 285#, 287#, 28C# przez 5 sekund tylko

przykładowe wywołanie w akcji:
30027505AABBCCDDEE

Wczytywanie...

Available keyboard shortcuts

Lista zgłoszeń

Task Details

Task Editing